گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

عجیب ترین و شگفت انگیزترین هتلها در جهان

در سراسر جهان محلهای زندگی متفاوتی متناسب با نیاز افرادی که در آن زندگی می کنند، وجود دارد. از خوابگاههای ارزان گرفته که در آن باید از حمام مشترک استفاده کرد تا استراحتگاههای لوکس که در آن خدمه کوچکترین و جزئی ترین نیازهای انسان را برآورده می کنند. در ادامه تعدادی از عجیب ترین و شگفت انگیز ترین از سراسر جهان معرفی شده است.


کاپادوکیا (Cappadocia)، ترکیه




قدمت کاپادوکیا واقع در قسمت مرکزی غرب ترکیه، به قرن 6 قبل از میلاد می رسد. این هتل اکنون یکی از جاذبه های محبوب توریستی کشور ترکیه است. چیزی که باعث منحصر به فرد بودن کاپادوکیا شده، این است که از راه دور مانند یک منطقه وسیع کوهستانی به نظر می رسد. اما زمانیکه نزدیکتر می شویم، خانه ها و اتاقهایی که بسیاری از آنها برخی از عجیب ترین و در عین حال بهترین اتاقهای هتل در جهان هستند را در سراسر منطقه می بینیم.


هتل کپسولی، ژاپن




ژاپن به دلیل دیوانگی و چیزهای عجیب و غریبی که دارد مشهور است. یکی از آنها هتل کپسولی است که از محبوبیت نسبتا بالایی در این کشور برخوردار است و یکی از عجیب ترین چیزهایی است که تا به حال ساخته شده است. دو هتل کپسولی اصلی ژاپن، یکی در فوکویوکا (Fukuoka) و دیگری در آساکوسا (Asakusa) قرار دارد. هتل کپسولی چیزی نیست جز یک تخت خواب راحت در مکانی ساکت و آرام. در هتلهای کپسولی از امکانات خاص و وسایل و امکانات راحتی معمول هتلهای دیگر خبری نیست، اما این هتلها بسیار ارزان هستند و خیلی خوب طراحی شده اند.


هتل Utter Inn، سوئد




مسافرخانه مطلق ترکیبی است از هنر معاصر و ایجاد مکانی برای استراحت که توسط میکائیل گنبرک (Mikael Genberg) خلق شده است. این مسافرخانه در دریاچه مالارن (Malaren) در سوئد واقع شده است و محل خواب در این مسافرخانه در کف آن قرار گرفته و زمانیکه روی دریاچه قرار داده می شود، کاملا زیر آب است در حالیکه معمولا ساختمانها بالای آب ساخته می شوند.


هتل کاستا ورده (Costa Verde)، کاستاریکا




با دیدن طبیعی است اگر فکر کنید که یک هواپیما سقوط کرده و در قسمتی از هتل فرود آمده است. در واقع این هواپیما، بوئینگ 727 متعلق به سال 1965، اتاقی است کامل با مناظر و چشم اندازهایی دیدنی و خیره کننده است که به اندازه خود هتل عجیب است.


مهمانخانه سلیکا (Celica)، اسلوونی




این مکان که زمانی خوابگاهی برای جوانان بوده، به مهمانخانه سلیکا مبدل شده که  در حال حاضر یکی از مهمانخانه های محبوب جوانان می باشد. این هتل در مکانی ایده ال و نزدیک به بسیاری از امکانات رفاهی و مسافرتی واقع شده و هر یک از سلولهای آن توسط یک هنرمند یا تحت تاثیر یک هنرمند طراحی شده است و این باعث شده که با دیدن طراحی داخلی و بیرونی مهمانخانه احساسی خاص و منحصر به فرد به انسان بدهد.


هتل De Glace ، کبک، کانادا




این هتل اولین هتل یخی است که در جهان ساخته شده است. این هتل در روز آغاز سال 1998 افتتاح شد و همچنان از محبوبیت زیادی برخوردار است. از آنجا که این هتل تنها از یخ ساخته شده است، باید آن را هر سال دوباره بازسازی کرد و این به این معناست که هر بار اقامت ما در هتل دی گلیس، با دفعات قبلی متفاوت خواهد بود.


هتل جزیره های  پروانه کشتی (propeller Island City)، برلین، آلمان




هتل جزیره های  پروانه کشتی ، مکانی فوق العاده جالب و جذاب برای سپری کردن شب است، زیرا هر یک از اتاقهای هتل اثری هنری است که با بقیه متفاوت می باشد. برخی این هتل را بسیار عجیب و برخی دیگر زیبا می دانند، اما چیزی که هر دو گروه در آن اتفاق نظر دارند، این است که این هتل بسیار شگفت انگیز است.


منبع: dirjournal.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد