گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

عجیب ترین ساختمانها


در امریکا ساختمانهای عجیب و غیر معمولی مانند ساختمان نمایش داده شده در بالا وجود دارد. این ساختمان که ساختمان دوربین شکاری نام دارد در خیابان اصلی در ونیز در کالیفرنیا واقع شده و محل آژانس تبلیغاتی چیات/ روز/ موجو می باشد. این ساختمان در سال 1991 ساخته شده است.



بیایید با دوربین دوچشمیمان نگاهی بیاندازیم تا ببینیم چه ساختمانهای عجیب دیگری می یابیم.



انگار یکی از بیگانه ها خانه ای در کوه سیگنال در تنسی ساخته است. این ساختمان با ساختاری شبیه بشقابی بر روی چهار پایه که در واقع یک طبقه ساختمان است که بالای سطح زمین قرار گرفته تمام راحتی و آسایش یک زندگی مدرن را به صاحبانش هدیه می دهد.



این ساختمان داروخانه باندورانت Bondurant است که در سال 1975 ساخته شده و در لکسینگتون واقع شده است.



هر کس در پری Perry هوس بستنی قیفی بکند به راحتی می تواند این ساختمان را پیدا کند.



شهر مارگیت در ایالت نیوجرسی (نزدیک شهر آتلانتیک) محلی است که ساختمانی منتسب به فیلی به نام لوسی قرار دارد. لوسی بزرگترین فیل دنیا و تنها فیلی است که به عنوان سمبل تاریخ ملی شناخته می شود. جیمز وی لفرتی این ساختمان را در سال 1881 ساخته است. ارتفاع این ساختمان 6 طبقه و وزن آن 90 تن است. این ساختمان ابتدا هتل و سپس میخانه بوده است. امروزه بازدیدکنندگان می توانند از قسمتهای داخلی این ساختمان و مغازه کادو فروشی آن دیدن کنند.



همه می دانیم که کارولینای شمالی برای ساخت مبلمان و لوازم منزل خوب مشهور است. این ساختمان در دهه 1920 ساخته شده است. این ساختمان در های پوینت High Point واقع شده و اکنون محل اداره اطاق بازرگانی جوانان های پوینت می باشد. جورابی که از کشوی این دراور آویزان شده است 6 فوت طول دارد.



این ساختمان عظیم سبد مانند در لیکینگ کانتی Licking County محل شرکت سبد لانگابرگر Longaberger می باشد.



در این ساختمان که در مکانی دلپذیر واقع شده چیز عجیبی وجود ندارد. البته به جز اینکه صاحبان آن پنجره و درختانی که می خواستند در ساختمان آنها وجود داشته باشد روی دیوارهای آن نقاشی کرده اند.



خانه اردک

این ساختمان در سال 1931 توسط پرورش دهنده اردکی به نام مارتین مایور Martin Mauer و همسر او Jeuel ساخته شده تا از این طریق بتوانند اردکهای خود را بهتر به فروش برسانند. مزرعه اردک مدتهاست که تعطیل شده و در مکان آن ساختمانهای جدیدی ساخته شده، بنابراین خانه اردک به شهر سافلک Suffolk در نیویورک منتقل شده است. 




فرانک ردفورد خیمه مخروطی سرخپوستان خود را که در واقع پمپ بنزین و رستوران است و متل روستای خیمه سرخپوستان را در سال 1930 در هورس کیو Horse
 Cave ساخته است. او بعدا پنج روستای سرخپوستی دیگر در مناطق دیگری از کشور ساخت ولی در میان آنها، تنها روستای سرخپوستی ساخته شده در هورس کیو باقی مانده است.



ماهلن هینس، خانه کفش را در سال 1948 در هالام Hallam ساخته است. او این ساختمان را به زوجهایی که برای ماه عسل می آمدند به رایگان اجاره می داد. صاحبان فعلی این خانه اکنون تورهایی برای بازدید از سه اتاق خواب جالب و زیبای آن ترتیب داده اند و در اتاق پذیرایی آن بستنی خانگی سرو می کنند.



این ساختمان که در نگاه اول بازدیدکنندگان را فریب می دهد و به نظر ساختمانی مسکونی به نام نپتون گاردنز می آید، و در واقع نسخه بدلی است از ساختمان واقع در سانتا ماریا، در سال 1928 در این مکان «لنگر انداخت». از این ساختمان به عنوان ساختمان اداری، آپارتمان و مغازه کادو فروشی استفاده شده است. در دو دهه گذشته این ساختمان کتاب فروشی و عتیقه فروشی بوده است.




این ساختمان سه طبقه که به صورت کلاسیک طراحی شده است، به نظر می رسد که بر روی یک انباری آجری دهه 1930 فرود آمده است. داخل آن هزاران وسایل بازی و سرگرمی برای تمام اعضای خانواده وجود دارد. بار دیگر که به اورلاندو می روید حتما به این ساختمان سری بزنید. مطمئن باشید که از تماشای ساختمان و وسایل سرگرمی درون آن لذت خواهید برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد