گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

بالا بردن آمار بازدید سایت شما با استفاده از یک سایت خارجی

به ادامه مطلب بروید.

معرفی و آشنایی با این روش

در این روش شما در سایت مربوطه ثبت نام می کنید. با ثبت نام شما، یک صفحه اختصاصی در سایت به شما تعلق می گیره. همان طور که در زمان ثبت نام هم متوجه خواهید شد، هر کس که قصد داره در این سایت ثبت نام کنه، باید روی شش تا آگهی (لینک سایت) کلیک کنه تا کد مربوطه در بالای آن سایت نمایش داده بشه و اون کد رو در قسمت مربوطه وارد کنه. وقتی شما در سایت ثبت نام می کنید آگهی سایت شما که در زمان ثبت نام مشخص کردید، در level یک صفحه اختصاص داده شده به شما قرار می گیره و آگهی که در level یک قرار داشته به level دو منتقل میشه، آگهی level دو به سه و الی آخر، در نهایت هم آگهی موجود در level شش از صفحه خارج میشه. وقتی ده نفر زیرمجموعه های level اول شما از طریق لینک شما ثبت نام می کنند، در صفحه هایی که به هر یک از اونها اختصاص داده میشه، آگهی شما به level دو منتقل میشه و آگهی اونها در level یک قرار می گیره و این مراحل همینطور تا مرحله شش ادامه پیدا می کنه و در هر مرحله آگهی شما یک پله پائین تر میاد. حداقل زیرمجموعه هایی که هر شخص باید پیدا کنه ده نفر است و شما در کل شش مرحله،  دست کم یک میلیون زیر مجموعه خواهید داشت، به این معنی که بیش از یک میلیون نفر برای ثبت نام در سایت حتما باید روی آگهی شما کلیک کنن و وارد سایت شما بشن تا کدی که نمایش داده میشه رو دریافت کنن. یعنی بیش از یک میلیون بازدید کننده مجانی. مهمتر از همه اینکه آگهی شما که در level دو یا سه و ... زیر مجموعه هاتون نمایش داده میشه، هیچوقت حذف نمیشه و این یعنی یک ترافیک رایگان مادام العمر چون با گذشت زمان افراد دیگری که زیر مجموعه شما میشن باید روی آگهی شما کلیک کنن و وارد صفحه اصلی سایت شما بشن. در ضمن لینک شما در صفحات این سایت خارجی برای همیشه ثبت میشه و این بک لینک دائمی باعث بالا رفتن پیج رنک سایت شما میشه. خلاصه اینکه روشی که این سایت برای افزایش بازدید توضیح داده کاملا منطقیه و تنها کاری که شما باید انجام بدید اینه که در سایت ثبت نام کنید و ده زیر مجموعه خود را هر چه سریعتر جمع کنید. ثبت نام در این سایت فقط پنج دقیقه وقت میگیره و کاملا رایگانه.

(توضیح بیشتر برای کسانیکه متوجه نشده اند: وقتی شما ثبت نام می کنید، یک لینک به شما داده میشه که با استفاده از اون می تونید زیر مجموعه جمع کنید. این در واقع همون لینک صفحه اختصاصی شما در سایته. اگر روی لینک یا بنری که برای جمع کردن زیر مجموعه به شما داده شده کلیک کنید وارد صفحه اختصاصی خودتون میشید. توی اون صفحه اگر قسمت پایین رو نگاه کنید می بینید که یک sponsor ad قرار داده شده (که در واقع لینک تبلیغاتی است که به سایت داده شده و این سایت خارجی از این طریق درآمد داره) و زیر اون 6 ردیف لینک دیگه قرار داره. لینک ردیف اول، لینک سایت شماست (و لینک ردیف دوم لینک سایت کسی است که شما زیر مجموعه او شده اید و با استفاده از لینک او در سایت ثبت نام کرده اید). اگه روی لینک ردیف اول کلیک کنید می بینید که وارد سایت خودتون میشید. این لینک برای همیشه در این صفحه از این سایت خارجی قرار داره و هیچوقت حذف نمیشه. در حالت عادی شما باید مبلغی پول بدید تا لینکتون برای مدتی محدود در یک سایت پربازدید قرار بگیره، ولی در اینجا می بینید که لینک سایت شما به صورت کاملا رایگان در این سایت قرار می گیره. هر یک از زیرمجموعه های شما، درست مثل خود شما یک صفحه اختصاصی در سایت خواهند داشت. آگهی شما در صفحات اختصاص داده شده به زیر مجموعه های شما، برای همیشه نمایش داده میشه و هر زمان کسی قصد داشته باشه زیر مجموعه اونها بشه باید روی لینک شما کلیک کنه تا کد را دریافت کنه.)      


در آینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدکننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است که به هدفتون می رسید.


این راهم یاد آوری کنم که هر فرد باید بوسیله فرد و لینک دعوت نامه ثبت نام کند و به تنهایی سایت اجازه ثبت نام و شروع فعالیت را نمی دهد.


 مراحل:


1- سایت ها زیر مجموعه شما می شوند


2- زیر مجموعه های شما به صورت جداگانه زیر مجموعه کسب می کنند


3- به همین ترتیب شما زیر مجموعه های تو در تویی خواهید داشت


4- اخرین مرحله که بی نهایت زیر مجموعه کسب می کنید



نحوه ثبت نام در این سایت


برای ورود به سایت، روی بنر زیر کلیک کنید.


Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!


بعد از رفتن به صفحه ثبت نام کاملا مطابق با توضیحات عمل کنید.


ثبت نام در این سایت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم باید یکجا انجام بدید .

در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های اگهی های تبلیغاتی این سایت دربیارید . روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی که از اون سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه ... اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید. در کادر پایین تر هم 6 اگهی تبلیغاتی وجود داره ... روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید.


STEP 1: Visit each site below to retrieve the codes.

 

Sponsor Ad Who Else Wants to Put their Search Engine Submissions on Autopilot, put their website on TV news, Radio and in Magazines, and use a half dozen proven traffic generators ?

Enter the codes in the text boxes below:

Sponsor Ad
1st Ad 2nd Ad 3rd Ad 4th Ad 5th Ad 6th Ad

To get the "sponsor ad code" click on the sponsor ad above

1. e-shop,income,Ads
2. The largest recreational site and download the free software world
3. Best Sites Directory Persian language and various tools to increase Iran Bazdydh link box
4. Get Your Immediate Access to these $99 eBay Seller Training Videos for Only $19
5. Try these online promotion tools free!
6. Free Clipart resource!

STEP 2: Register


بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده رو وارد کنید و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now! کلیک کنید .

 


اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده . به ایمیلتون مراجعه کنید ... سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن ... در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت . وارد ایمیل فعال سازی که نوشته ACTIVATE YOUR FREEVIRAL ACCOUNT بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال بشه ... پس از فعال سازی مجدد به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید . در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید ... User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده به نام Your Registration Info وجود دارد ... بعد روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید. در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید . با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید . با کلیک بر روی لینک See My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید . با کلیک بر روی لینک Get My URL & Banners می تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید . می تونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید ... توضیحات کامل در این صفحه وجود داره . با کلیک بر روی لینک Logout هم که از پنل کاربری خارج میشید . وقتی کاربری از طریق لینک شما و یا هر فرد عضو این سیستم وارد سایت شود ، برای دریافت یکی از کدهای اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند ...مانند کاری که شما جهت ثبت نام انجام دادید. پس سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود. این بعلاوه ثبت شدن شما بعد از رسیدن به حداقل ها می باشد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد