گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

قربانی اسیدپاشی تسلیم مرگ شد


روزنامه جام‌جم نوشت: نوعروس 19 ساله ایلامی که قربانی اسیدپاشی از سوی خواستگار سابقش شده بود، روز گذشته در بیمارستان مطهری تهران به علت ایست قلبی ناشی از جراحات اسید جان باخت.

نوعروس 19 ساله ایلامی و مادرش روز 18 تیر سال‌جاری در حالی که خوابیده بودند، در خانه‌شان در خیابان مفتح شهرستان سرابله مورد اسیدپاشی قرار گرفته و روانه بیمارستان شدند.
در پی این حادثه، عموی خانواده و همسرش به عنوان تنها مظنون پرونده اسیدپاشی دستگیر شدند و در بازجویی‌های پلیسی هرگونه شرکت در حادثه اسیدپاشی را انکار کردند.
ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از 2 مصدوم حادثه متوجه شدند دختر 19 ساله تا چند روز دیگر به خانه بخت می‌رفته و چندین بار از سوی خواستگار سابق خود که برادرزن عمویش بوده، تهدید شده است.
به این ترتیب، جوان خواستگار تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که روز سوم مردادماه در خانه یکی از اقوامش دستگیر شد.
متهم در بازجویی پلیسی به اسیدپاشی اعتراف کرد و معلوم شد وقتی به خواستگاری دختر جوان رفته و از وی پاسخ منفی شنیده است، درصدد انتقام‌گیری از او بوده تا عاقبت روز حادثه با اطلاع از این‌که دختر جوان قصد دارد به خانه بخت برود و مادرش به خانه دیگری نقل مکان کند، ظرفی پر از اسید تهیه و نیمه‌شب به خانه آنها رفته و با پاشیدن اسید به آن دو فرار کرده است.
در حالی که تحقیقات از مرد اسیدپاش و 2 متهم بازداشت شده دیگر ادامه داشت، ساعت 11 صبح دیروز ـ چهارشنبه ـ نوعروس 19 ساله به علت شدت جراحات ناشی از اسیدپاشی دچار ایست قلبی شد و کادر درمانی بیمارستان مطهری تهران تلاش برای نجات جان وی را آغاز کردند، اما او تسلیم مرگ شد.

این گزارش حاکی است، وضعیت جسمی مادر آسیب‌دیده این نوعروس نیز وخیم گزارش شده است. در پی هماهنگی قضایی با بازپرس کشیک ویژه قتل تهران، جسد نوعروس به پزشکی قانونی منتقل و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد