گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

برج میلاد برای هر کنسرت چقدر به جیب می‌زند؟



اعداد و ارقام دریافتی سالن همایش‌های برج میلاد برای یک کنسرت پاپ، تاحدودی علت اصلی گران شدن بلیت را توجیه می‌کند. به گزارش «24»، سالن همایش‌های برج میلاد از جمله سالن‌های با کیفیت تهران است که بسیاری از گروه‌های موسیقی علاقمندند اجرای خود را در این سالن برای مردم داشته باشند اما میزان دریافتی این سالن اعداد و ارقام جالبی است.

هزینه سالن همایش‌های برج میلاد برای یک شب یک کنسرت که 1600 صندلی دارد، 15 میلیون تومان است. هزینه تامین صدای سالن نیز 4 میلیون تومان است. همچنین مدیریت این مجموعه از گروه‌های اجرا کننده، مبلغ 2 میلیون تومان جهت پارکینگ اخذ میکند.

به این ارقام باید مبلغ 2 تا 3 میلیون تومان را هم بابت اورژانس، آتش‌نشانی و...اضافه کرد.

به گزارش «24» این ارقام برای روزهای میانی هفته است و روزهای تعطیل و 5 شنبه و جمعه، مجموع این رقم 2 تا 3 میلیون تومان اضافه می‌شود.

اگرچه دریافت این مبالغ بر اساس مصوبه شهرداری تهران است اما چند نکته قابل تامل در دل خود دارد، اول اینکه از ماشین‌های وارد شده به محوطه برج میلاد مبلغ 3 هزار تومان بابت پارکینگ اخذ می‌شود! همچنین اداره اماکن بر اساس مصوبهای دیگر با گروه‌های برگزار کننده کنسرت و از سوی اداره خدمات نیروی انتظامی قراردادی منعقد می‌کند جهت تامین امنیت! و مبالغی در حدود 1.5 تا 3میلیون تومان ـ بسته به گروه و کنسرت اعلام شده ـ دریافت می‌کند.

مشخص نیست این تامین امنیت چرا برای گروه‌های تئاتر، سینما، برنامه‌های تفریحی در محوطه‌های پارک‌های تهران انجام نمی‌شود!؟

مجموع این اعداد و ارقام نجومی باعث شده، بلیت کنسرت‌های موسیقی پاپ در تهران مرز 70 هزار تومان را هم رد کند و مشخص نیست یارانه فرهنگی و یا حمایت وعده داده شده از سوی مسئولان وزارت فرهنگ در کجای این ماجرا دیده شده و می شود.



خبرآنلاین



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد