گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

آمنه: دیه کامل ندهند، ایران را ترک می کنم



آمنه بهرامی می‌گوید دیه خط قرمز او است و تحت هیچ شرایطی از گرفتن دیه کامل کوتاه نخواهد آمد.

آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی که در آخرین لحظات از قصاص فرد اسیدپاش گذشت در گفتگو با قانون گفت اگر دیه کامل انسان را برای او در نظر نگیرند برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد.

دیه‌ای که دادگاه مقرر کرده است به او پرداخت شود به گفته او 190 میلیون تومان است: «الان دیه من دویست میلیون تومان به اضافه دیه هر چشم است که دیه هر چشم معادل دیه کامل یک انسان است. یعنی کل آن می‌شود 380 میلیون تومان. اما دادستانی می‌گوید طبق قانون دیه زن نصف دیه مرد است. با این اوصاف دیه من تبدیل به 190 میلیون تومان می‌شود. اما من این موضوع را قبول نکرده‌ام.»

او که از گرفتن چشم‌های مجید موحدی گذشته است می‌گوید نه تنها دیه خود را نخواهد بخشید بلکه دیه خط قرمز او است که از آن کوتاه. « من در حال حاضر دو وکیل گرفته‌ام و به هر دوی آن‌ها سفارش کر‌ده‌ام که اگر دیه یک انسان کامل به من پرداخت نشود برای بیرون آمدن این پسر امضاء ندهید.»

او می‌گوید اگر تحت هر شرایطی مجید بهرامی از زندان آزاد شود و دیه کامل هم به او تعلق نگیرد جلای وطن خواهد کرد: «اگر این پسر با هر شرایطی بیرون بیاید من قسم می‌خورم که خاک ایران را می‌بوسم و برای همیشه از اینجا می‌روم.»

خبرینا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد