گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

استاد قلابی در دانشگاه علمی کاربردی آزاد و پیام نور


متهمی که با جعل مدرک در دانشگاه‌های شهرستان اسلام‌ آباد غرب کرمانشاه اقدام به تدریس میکرد و در این مدت دختران دانشجو را نیز اغفال کرده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، متهمی به نام "‌یاسر‌ " که دارای مدرک دیپلم ردی بود و با جعل مدرک کارشناسی ‌ارشد در دانشگاه‌های علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور واحدهای شهرستان اسلام‌آباد غرب اقدام به تدریس می‌کرد، توسط پلیس بازداشت شد.
براساس این گزارش، متهم با شیوه‌های خاصی اقدام به اغفال دو نفر از دانشجویان کرده و با جعل شناسنامه آنها را به عقد دائم خود درآورده و با آنها ازدواج کرده است.
این گزارش می‌افزاید: مادر و خواهر متهم در امر ازدواج و فریبکاری، وی را مورد پشتیبانی قرار داده‌اند.
این گزارش تصریح می‌کند: مادر و خواهر متهم طی یک عملیات پلیسی دستگیر و برای بازجویی به اداره مبارزه با جرائم اقتصادی، جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی منتقل شدند.
این گزارش خاطر‌نشان می‌کند: متهم به اتهام کلاهبرداری، جعل، سرقت و فریب در ازدواج روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد و برای همدستان وی نیز قرار وثیقه صادر شد.
گفتنی است؛ مسئولان دانشگاه نیز از متهم اعلام شکایت کرده بودند.
ماموران اداره آگاهی شهرستان اسلام‌آباد غرب، متهم را در شهرستان تهران دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی کرمانشاه منتقل کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد