گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

مرد امریکایی سر پسر 7 ساله معلولش را برید + عکس


جرمی لی رایت پدر قسی القلب امریکایی بعد از بریدن سر پسر 7 ساله معلول اش، آنرا جلوی خانه و سر جاده قرار داد تا همسرش هنگام بازگشت به خانه آنرا ببیند.

دیلی میل نوشت: پلیس منطقه تیبوداکس در لوئیزیانا بعد از دریافت تلفن اضطراری خود را جلوی خانه این مرد 30 ساله رساند و با تعجب سر بریده شده پسر بچه بی گناه 7 ساله ای بنام جری را مشاهده کرد که از تنش جدا شده است.

راننده ای که از کنار جاده و جلوی خانه انها می گذشت این صحنه وحشتناک را دیده و به پلیس گزارش کرد. پلیس با ورود به خانه پدر قسی القلب را دیده و بازداشت کردند. وی نیز بلافاصله اعتراف به قتل کرد.

جرمی لی رایت 30 ساله که سالها قبل بدلیل دزدی و مواد مخدر بازداشت شده بود ظاهرا با کارد اشپزخانه در سینک ظرفشویی به جان فرزند معلول خود افتاده و حتی دست و پای وی را نیز برید.

ظاهرا همسر جرمی بنام جسلین اتومبیل را برای تعمیر به مکانیکی برده بود و وقتی به خانه برگشت دید اتومبیلهای پلیس جلوی در خانه اش ایستاده اند و وحشت وی را فرا گرفت. جسلین می گوید فرزندش بسیار پدر خود را دوست می داشت و حتی بیشتر از مادرش به وی وابسته بود.

اسکات سیلوری که اعترافات اولیه قاتل را ثبت کرده می گوید قاتل می خواسته به همسرش این صحنه مهیب را نشان دهد تا احساس حماقت به وی دست دهد.

بعد از ده سال زندگی به صورت شراکتی کنار هم بر اساس مدارک موجود در اداره پلیس این مرد و زن ماه گذشته بر سر پول با هم دعوا کرده و پلیس را به خانه کشیده بودند. پلیس باقیمانده جسد را در سطل زباله و دست و پاها را کمی دورتر از خانه پیدا کرد و برای تحقیق بیشتر سینک ظرفشویی و الت قتاله را به ازمایشگاه فرستاد.

بر اساس قوانین ایالت لوئیزیانا هر چند قاتل اعتراف کرده و با پلیس نیز همکاری کرده اما با قتل درجه یک روبرو بوده و بعد از محکومیت در دادگاه اعدام در انتظار وی خواهد بود.



مرد امریکایی سر پسر 7 ساله اش را برید


مرد امریکایی سر پسر 7 ساله اش را برید


مرد امریکایی سر پسر 7 ساله اش را برید


مرد امریکایی سر پسر 7 ساله اش را برید





خبرآنلاین





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد