گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

نمونه ای از قساوت خاندان قذافی


داستان آزار یک پرستار خانواده هانیبال قذافی که این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته نمونه ای از اوج قساوت قلب و وحشیگری خاندان دیکتاتور لیبی است.


به گزارش خبرگزاری مهر ، نام هانیبال قذافی پسر پنجم دیکتاتور لیبی در سال 2008 بدلیل آزار و اذیت یک زن در ژنو بر سر زبانها افتاد. در این پرونده هانیبال و همسرش الین به آزار و شکنجه خدمتکار یک هتل متهم شدند، اما بدلیل اعمال نفوذ قذافی و اعمال فشار به دولت سوئیس از محاکمه در سوئیس گریختند.
اما این بار روحیه حیوانی و تمایلات سادیستی این خاندان با برملا شدن رفتار وحشیانه هانیبال و همسرش با یک پرستار کودکان در اقامتگاهشان در طرابلس بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی از این مسئله پرده برداشته و نوشت: شویگا مولاه پرستار کودکان هانیبال با انواع آزار و اذیت از سوی وی و همسرش مواجه شده است. خبرنگار سی ان ان با این زن 30 ساله اهل اتیوپی که با سر و صورتی زخمی در بیمارستانی در طرابلس نگهداری می شود مصاحبه کرده است.

وی که در خانه ای کنار ساحل غربی طرابلس متعلق به هانیبال قذافی پیدا شده و به این بیمارستان آورده شده می گوید یک سال پیش برای کار به لیبی آمده و به عنوان پرستار دختر کوچگ هانیبال به خانه وی رفته است.


مولاه داستانهای زیادی در مورد رفتار وحشیانه خانواده هانیبال تعریف می کند از جمله این که یک روز پس از آن که از انجام خواسته الین برای کتک زدن دخترش سر باز زده، وی دیگی از آب جوشان را روی سرش ریخته است.

وی می افزاید: همسر هانیبال مرا به حمام برد، دستها و پاهایم را بست، دهانم را نوارپیچ کرد و سپس دیگی از آب جوشان را روی سرم ریخت. این در حالی است که با وجود زخمی شدن این پرستار در این حادثه، آزار وی از سوی این خانواده همچنان ادامه یافته است.

به گفته مولاه پس از این اقدام که سه ماه پیش رخ داده الین سه شبانه روز به آزار وی ادامه داده است. همسر هانیبال قذافی این پرستار را از خانه بیرون کرده و به دیگر خدمتکاران هشدار داده هر کسی به وی کمک کرده و یا غذا بدهد، سرنوشت مشابهی در انتظارش خواهد بود.

سرانجام یک نیروی محافظ با دیدن شرایط دلخراش مولاه وی را به بیمارستان منتقل می کند اما الین پس از اطلاع از این موضوع وی را تهدید می کند اگر این کار تکرار شود، دستور تیرباران وی را می دهد. یکی از همکاران این پرستار با تایید سخنان وی اضافه می کند که مولاه بارها توسط خانواده هانیبال کتک خورده و با چاقو زخمی شده است.

گفتنی است پس از سقوط طرابلس بدست انقلابیون و فرار قذافی از این شهر، گزارشها از فرار اعضای خانواده دیکتاتور لیبی از جمله هانیبال قذافی به الجزایر حکایت دارد.



منبع: خبرگزاری مهر





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد