گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

قتل دختر دانشجو به خاطر شکست عشقی


شرق: مردی که دختر دانشجویی را با قرص مسموم کرده و او را به قتل رسانده‌ است، با ارسال پرونده‌ به دادگاه کیفری‌ استان فارس به زودی محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، آبان‌ماه دو سال قبل به ماموران خبر رسید جسد دختری جوان در یک خودرو پژو 206 پیدا شده ‌است. زمانی که پلیس به محل رفت، جسد دختر جوان را پیدا کرد و با دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای روشن شدن هویت متوفی آغاز شد کارآگاهان در این مرحله پی بردند جسد متعلق به دختری دانشجو به نام میناست که از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌ بود. از سوی دیگر گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد هیچ آثار جراحت یا کبودی روی بدن این دختر وجود ندارد. بررسی زندگی شخصی این دختر نشان داد او روحیه بسیار خوبی داشت و قرار بود فردای روز حادثه با دوستانش به یک میهمانی برود. بنابراین احتمال خودکشی مینا رد شد. در ادامه یکی از دوستان دختر دانشجو به موضوعی اشاره کرد که می‌توانست راز مرگ مینا را برملا کند. او گفت: مدتی قبل مینا با پسری در دانشگاه آشنا شد. او به آن پسر علاقه‌مند شده ‌بود و از آنجایی که، پسر جوان هم گفته‌ بود قصد دارد با مینا ازدواج کند، آنها رابطه خوبی با هم داشتند تا اینکه مینا به طور اتفاقی فهمید رضا متاهل است و با همسرش زندگی می‌کند. به همین خاطر هم مینا ارتباطش را با او قطع کرد و گفت نمی‌خواهد او را ببیند اما رضا دست‌بردار نبود و برای ادامه یافتن رابطه‌شان مرتب به مینا اصرار می‌کرد، بنابراین مینا هم او را تهدید کرد در صورتی که رضا به آزارهایش ادامه‌ دهد، موضوع را به همسرش می‌گوید.
پلیس با توجه به این یافته‌ها، رضا را مورد بازجویی قرار داد. او قتل را انکار کرد و گفت مدتی است از مینا خبر ندارد. در روزهایی که بازجویی‌ها از رضا ادامه داشت، پزشکی قانونی با انجام آزمایش‌های سم‌شناسی اعلام کرد علت مرگ مینا خوردن تعداد زیادی قرص قلب ‌است، در حالی‌که این دختر مشکل قلبی ندارد. بنابراین فرضیه قتل با دارو قوت گرفت و در نهایت رضا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: من عاشق مینا بودم و او می‌خواست من را ترک کند. وقتی از بازگرداندن او ناامید شدم، در آخرین دیدار تعداد زیادی قرص قلب در یک نوشابه حل کردم و نوشابه را به مینا دادم. مینا آن را خورد و بعد هم وقتی در ماشین نشسته ‌بود، از حال رفت.
این مرد بعد از اعتراف، صحنه قتل را هم بازسازی کرد اما در آخرین دفاع اعترافاتش را پس گرفت با این حال از سوی بازپرس مجرم شناخته و کیفرخواست علیه این مرد صادر شد. این متهم به‌زودی در دادگاه کیفری‌ استان فارس محاکمه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد