گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

چگونه با آسیب های تلفن همراه پس از افتادن در آب مقابله کنیم


شنا و استخر رفتن یکی از راه های فرار از گرمای طاقت فرسای فصل تابستان است، اما تصور کنید که تلفن همراهتان بر اثر بی احتیاطی به داخل استخر بیفتد، در این شرایط و یا در صورت بروز موارد مشابه چه راهکاری را دنبال می کنید؟به گزارش سایت اینترنتی "تولسا ورلد"، کارشناسان آمریکایی تلفن همراه ،چند راهکار خاص را پیشنهاد می کنند تا گوشی شما از آسیب های احتمالی ناشی از نفوذ آب‌، نجات یابد.

اگر گوشی همراهتان پس از افتادن در آب خاموش نشد، فورا آن را خاموش کنید و باتری گوشی را بیرون آورید. دوم این که تا می توانید با استفاده از حوله و یا دستمال، گوشی خود را خشک کنید. هر نوع قاب، جلد، پوشش و هر بخش جداشدنی گوشی را از یکدیگر سوا کنید، تا خوب هوا بخورد. گام سوم مهمترین قسمت است و خیلی ها تاب و تحمل آن را ندارند، و آن «اندکی صبر» است، شما باید یکی دو روز فرصت دهید تا مدار داخلی گوشی شما کاملا خشک شود.

مرحله چهارم آن است که باتری را جا بیندازید و دکمه «روشن» گوشی را فشار دهید. اگر گوشی شما روشن شد، می توانید با خیال راحت و پیروزمندانه نفسی راحت بکشید. ولی کلیدها را کنترل کنید. کلیدهایی که در حالت خاصی کار می کنند و یا اصلا کار نمی کنند، حکایت از آسیب جدی وارده به گوشی همراه شما دارند. کارشناسان تلفن همراه آمریکایی معتقدند که به مرور زمان، عملکرد صفحه کلید شما بدتر نیز می شود. گام پنجم آن است که به دفتر خدمات گوشی همراه خود مراجعه و از آنان درخواست کمک کنید.

 

 منبع : پارسی گلد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد