گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

پربیننده ترین عکس دنیا


به گزارش عکسانه، روزی که چاک اورییر (Chuck O'Rear) در حال رانندگی برای ملاقات دوستش بود نمی‌دانست عکسی  که در این مسیر از یک تاکستان میگیرد مشهورترین و به نوعی پربیننده ترین عکس دنیا خواهد شد. شاید بسیاری از افراد از کنار چنیین منظره ای بگذرند و هیچ واکنشی نشان ندهند.

شاید بسیاری از شما این تصویر معروف که پس زمینه ویندوز مایکروسافت است را دیده باشید. بسیاری تصور میکنند این عکس یک تصویر دیجیتال ساختگی است اما واقعیت این است که چنین مکانی وجود دارد. این عکس توسط چاک اورییر گرفته شده این عکاس سابق نشنال جئوگرافیک می گوید زمانی که از کنار این منظره میگذشتم ناگهان مسحور زیبایی ترکیب رنگ آسمان آبی و این تاکستان زیبا شدم، بی اختیار باآنکه خیلی عجله داشتم کنار جاده توقف کردم و با دوربینم که همواره همراه من است از این صحنه عکس گرفتم.  این عکس در روستای سونومای(Sonoma) شهر ناپا (napa )در شمال کالیفرنیا در سال ۲۰۰۳ گرفته شده است.







نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس شمس پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://bizna.ir

یک پیشنهاد ویژه : طرح بیزنا ( بیزنس ملی ایران ) برای شما که در اینترنت فعال هستید بسیار مفید است و می توانید در کمتر از یک دقیقه فروشگاه اینترنتی (رایگان) ثبت و ایجاد نمایید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد