گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

مرد زن نما، پسران عاشق‌پیشه را نقره‌ داغ می‌کرد


چند روز پیش فردی با حضور در دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران از دختری جوان به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد. شاکی به پلیس گفت: چندی پیش در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم.

پس از مدتی با او ـ که ادعا می‌کرد خانواده سرشناس و پولداری دارد ـ دوست شدم و ارتباطمان از طریق اینترنت ادامه یافت. چند بار از او خواستم همدیگر را ملاقات کنیم، اما خواسته‌ام را نمی‌پذیرفت. دختر مورد علاقه‌ام با ادعای این که خانواده‌اش به دوستی اینترنتی اهمیت نمی‌دهند، از من خواست مدتی صبر کنم تا مقدمات ملاقات مرا با خانواده‌اش فراهم کند.

در این مدت او به عناوین مختلف از من پول می‌خواست و من هم پول‌ها را به یک شماره حساب واریز می‌کردم. به خاطر علاقه‌ای که به دختر جوان پیدا کرده بودم، به خواسته‌هایش عمل می‌کردم تا این‌که از هفته گذشته ارتباط اینترنتی او یکباره با من قطع شد. پس از چند روز یک پیام اینترنتی از او دریافت کردم مبنی بر این که خوب فریبم را خوردی و پول‌هایت را از دست دادی. همان جا متوجه شدم دختر جوان شیاد بوده است. شکایت‌ها یکی پس از دیگریبا اطلاعات به دست آمده از شاکی، تحقیقات در این ارتباط ادامه یافت تا این‌که چند مرد جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس فتای آگاهی تهران، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از شاکیان معلوم شد، همگی آنها پس از آشنایی اینترنتی با یک دختر جوان، از سوی او فریب خورده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. زن کلاهبردار، مرد از آب در آمد!در ادامه بررسی‌های پلیسی معلوم شد فردی که با شاکیان مرد در فضای اینترنت ارتباط دوستی برقرار و از آنها کلاهبرداری کرده، یک مرد بوده که با معرفی خود به عنوان یک دختر جوان، آنها را به دام انداخته است. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند متهم فراری با مدارک جعلی در یکی از بانک‌های جنوبی تهران حساب پس‌انداز افتتاح کرده و از شاکیان می‌خواسته پول‌ها را به آن حساب واریز کنند. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جستجو برای دستگیری کلاهبردار زن‌نما ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد