گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

فوت دانشجوی پزشکی در مشهد، بر اثر تب کریمه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به فوت دانشجوی پزشکی این دانشگاه بر اثر ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو گفت: این دانشجوی دوره کارورزی پس از مراقبت از یک بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو و همچنین وجود بیماری زمینه ای فاویسم، درگذشت.

ادامه مطلب ...

دو دانشجوی ایرانی متهمان آدم‌ربایی فجیع در سوئد


دختر و پسری ایرانی که فرزند یک بازرگان ثروتمند در سوئد را گروگان گرفته بودند محاکمه شدند و دادستان برای آنها درخواست 14سال زندان کرد.


ادامه مطلب ...

آمار جدید کاربران اینترنت تلفن‌ ثابت و همراه در ایران


بالغ بر 28.5 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد و 334 دانشگاه نیز از طریق فیبرنوری به اینترنت دسترسی دارند.

ادامه مطلب ...

کتک مفصل، دانشجوی تنبل را یک شبه نابغه کرد!


یک دانشجوی ترک تحصیلی پس از یک دعوای خیابانی و تحمل ضربات بسیار به مغزش،‌ اکنون از یک نبوغ منحصر به فرد ریاضیاتی برخوردار شده که وی را قادر به مشاهده فرمول‌های ریاضی و رسم آنها به شکل نمودارهای خارق‌العاده و پیچیده کرده است.

ادامه مطلب ...

گــوگــل نام "خلیج فــــارس" را حـــذف کرد


موتور جست و جوگر عظیم گوگل، نام خلیج فارس را از روی خدمات دهنده نقشه (google maps) خود حذف کرده است.

ادامه مطلب ...

این مانکن زن همه را متحیر کرده! + عکس


اکثر خانم ها تلاش میکنند که همواره فرم ایده آل اندام خود را حفظ کنند برای همین از خوردن غذاهای چرب و .. پرهیز می کنند اما زنی وجود دارد که می گوید هر روز غذا های پرکالری مانند پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و انواع کباب را می خورد اما دچار اضافه وزن نمیشود.

ادامه مطلب ...

۱۰ نوع چای با خاصیت شگفت آور


خراسان: درباره خاصیت چای سیاه و سبز اطلاع رسانی زیادی انجام شده است اما چای‌های گیاهی دیگری نیز وجود دارد که ما از خواص آن اطلاعی نداریم. در این مطلب به نقل از «Readers Digest» به چند نوع چای گیاهی و خواص آن اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

اعطای مجوز مهد کودک به مساجد کشور


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، همایون هاشمی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده موازین غیرشرعی و تخلف در این مراکز می‌توانند با سامانه 30008530 بازرسی سازمان بهزیستی موارد غیرقانونی را در میان بگذارند.

ادامه مطلب ...