گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

ممنوع شدن کفش پاشنه بلند برای زنان!!!


در صورت تایید و تصویب پیشنهاد یکی از معاونان دوما، مجلس سفلای پارلمان روسیه در مورد ممنوعیت تولید برخی از انواع کفش، زنان روسیه باید به فکر تغییراتی در شکل لباس پوشیدن خود باشند.



  اولگ میخویف، معاون رییس دومای روسیه طرحی را پیشنهاد کرده که بر اساس آن تولید و واردات و فروش کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند یا خیلی صاف ممنوع شود. آقای میخویف دلیل این پیشنهاد خود را مضر بودن استفاده از کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند و یا کفش های بسیار صاف (بالرین) برای سلامت بدن عنوان کرده است.

بر اساس این پیشنهاد کفش های ساخته شده باید حداقل حدود دو و حداکثر چهار سانتی متر پاشنه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه چهل درصد از جمعیت روسیه از صافی کف پا در رنج هستند می گوید از زمان ارائه این پیشنهاد حتی بسیاری از همکاران زن وی در مخالفت با آن با او صحبت نمی کنند.

این پیشنهاد در حالی به تیتر نخست بسیاری از رسانه های روسیه تبدیل شده که اغلب زنان این کشور گفته اند حتی در صورت ممنوعیت تولید این نوع کفش ها نیز باز کفش های پاشنه دار به پا خواهند کرد زیرا این کفش ها بسیار شیک هستند.

زنان روسی در دنیا شهرت دارند که اغلب زیبایی را بر راحتی ترجیح می دهند. بر این اساس در خیابان های این کشور دیدن زنانی که با کفش های پاشنه دار بر روی یخ و یا حتی در ساحل شنی درحال پیاده روی و گفتگو هستند، امری عادی به نظر می رسد.


خبرآنلاین



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد