گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

تماشای ویدیوی گربه ها برای سلامتی شما مفید است!!!


بر اساس بررسیهای علمی، تماشای ویدیوی گربه ها، انرژی و احساسات مثبت شما را افزایش داده و احساسات منفی را کاهش می دهد! پس از بررسی تاثیرات ویدیوی گربه ها بر روی 7000 نفر، مشخص شد که افراد، پس از تماشای ویدیوها پرانرژی تر و مثبت تر شده و احساسات منفی مانند ناراحتی و اضطراب در آنها کمتر شده است. گزارش شده که بیش از 2000 ویدیوی گربه در سال 2014 بر روی یوتیوب بوده، که در مجموع 26 میلیارد بار مشاهده شده است. ویدیوی گربه ها بیش از هر ویدیوی دیگری در یوتیوب لایک شده است.
این بررسی توسط استادیار، جسیکا گال مایریک (Jessica Gall Myrick) در دانشکده رسانه دانشگاه ایندیانا انجام شده و در مجله تاثیر رایانه در رفتار انسانی، منتشر شده است.
گفته می شود که شاید در آینده، از ویدیوی گربه ها به عنوان درمانی کم هزینه استفاده شود.

آیا در 20 سال آینده شغل ما اتوماتیک خواهد شد؟



ماشین حساب ساخته شده توسط NPR (رادیوی عمومی ملی (امریکا)) در ارتباط با تحقیقات دانشگاه آکسفورد، به شما می گوید، احتمال اینکه شغل شما در 20 سال آینده خودکار تبدیل شود، چقدر است. طبق این ماشین حساب، احتمال جایگزین شدن کارکنان در بخش بهداشت روانی با ربات بسیار پایین (0.3٪) بوده در حالی که این احتمال برای پیشخدمت ها 93.7 درصد می باشد. گفته شده که این ماشین حساب عواملی مانند هوش و ذکاوت و میزان انجام مذاکره در هر شغل را در نظر می گیرد.

زنی از ebay به دلیل اینکه به او اجازه فروش خورشید را نداده شکایت کرد!


زنی اسپانیایی از eBay به دلیل مسدود کردن حساب او پس از آنکه او شروع به فروش قطعه های زمین در خورشید، کرده بود، شکایت کرد!


  ادامه مطلب ...

ژاپن در پی نصب توالت در آسانسورها!




ژاپن در حال بررسی نصب توالت و آبخوری در آسانسورها، برای مواقع اضطراری است. گفته می شود که مردم به دلیل زمین لرزه های مکرر در این کشور، اغلب برای ساعتها یا گاه روزها،  در آسانسور محبوس می شوند. برای مثال در زلزله 7.8 ریشتری که به تازگی در ژاپن رخ داد، هزاران نفر بدون آب یا امکانات توالت در آسانسورها محبوس شدند. گزارش شده که آسانسورهایی که به اندازه کافی بزرگ نیستند تا این امکانات را در خود جای دهند، با سازه های مقوایی پیش ساخته دارای پاکتهای کاغذی جاذب تجهیز خواهند شد. مقامات مربوطه در حال بحث در مورد این پیشنهاد هستند.

حضور در مراسم خاکسپاری خود به صورت هولوگرام !




یک شرکت طراحی سه بعدی آمریکایی، به مردم پیشنهاد داده که می توانند به شکل هولوگرام در مراسم خاکسپاری خود  حضور داشته باشند. اگرچه ماهیت این حضور به نظر مشتری بستگی دارد (در حال سخنرانی، آواز خواندن، رقصیدن و غیره) طبیعتا باید قبل از مرگ او ضبط شود. به گفته سخنگوی شرکت، این خدمات، به شما این امکان را می دهد که در مراسم خاکسپار خود سخنرانی کنید، و این فناوری به اندازه ای واقع گرایانه است که بدون وجود خود، می توانید در مراسم حضور داشته باشید. انتظار می رود که این فناوری ظرف سه ماه آینده در امریکا در دسترس مردم قرار گیرد.