گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

خواص فلفل دلمه ای


به گزارش آخرین نیوز به نقل از سلامت، فلفل دلمه‌ای هزاران سال است که در رژیم غذایی انسان وجود دارد و در رنگ‌های مختلف قرمز، زرد و سبز موجود است.این سبزی خوش عطر و طعم خواص درمانی بسیاری دارد که عبارتند از:

ادامه مطلب ...

چند بار جویدن لقمه باعث کاهش وزن می شود؟


محققان چینی اعلام کردند، جویدن لقمه غذا به مدت ۴۰ بار سبب کاهش ترشح هورمون اشتها و نیز سبب سوخت و ساز بیشتر کالری می‌شود.

ادامه مطلب ...

جریمه 10 میلیارد تومانی بستنی میهن


رئیس سازمان تعزیرات استان تهران از جریمه 10 میلیارد تومانی شرکت بستنی میهن به دلیل گران فروشی خبر داد و افزود: حکم اولیه توسط تعزیزات صادر شده ولی با اعتراض این شرکت حکم نهایی در مرحله تجدید نظر است.

ادامه مطلب ...

پیامهای تبریک مجیدی و پرستویی به فرهادی


مجید مجیدی در پیامی خطاب به اصغر فرهادی دریافت جایزه‌ گلدن ‌گلوب را تبریک گفت.

ادامه مطلب ...

هشدار در مورد یک ویروس جدید


دیروز ایمیلی برای من اومد که در مورد یک ویروس اینترنتی جدید که از طریق ایمیل می تواند وارد رایانه ما بشه هشدار می داد. من هم تصمیم گرفتم متن ایمیل رو در وبلاگ بگذارم:

ادامه مطلب ...

کام بازیگران مجموعه "قهوه تلخ"، تلخ شد!


در پی افت کیفی مجموعه قهوه تلخ و ایجاد فاصله بین انتشار آخرین قسمت تا قسمت بعدی و در حقیقت روشن نبودن تکلیف ساخته شدن یا نشدن سریال، بسیاری از بازیگران این سریال عطای حضور در آن را به لقایش بخشیدند.

ادامه مطلب ...

رب گوجه فرنگی، محافظ پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید!


سلامت نیوز: محققان دانشگاه نیوکاسل و منچستر دریافتند که استفاده از رب گوجه‌فرنگی در رژیم غذایی روزانه، راهکار مناسبی برای محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر ماوراء بنفش است.طی این تحقیق که بر روی دو گروه ۱۰ نفره انجام شد به ۱۰ نفر اول، روزانه ۱۰ گرم روغن زیتون و ۵۵ گرم رب گوجه‌فرنگی داده شد و به ۱۰ نفر دیگر تنها روغن زیتون داده شد.

ادامه مطلب ...

چراغ عمر این کودک رو به خاموشی است، نجات دهنده ای هست؟



امیرعلی این روزها در بیمارستان شفای اهواز بستری است و منتظر روزی است که پدرش با خبر خوش برگردد و او را به زندگی بازگرداند. این پسرک ۳ ساله که تقریباً نیمی از زندگی‌اش را در جدال با یک نوع سرطان بوده، اکنون با گذراندن یک دوره طولانی‌مدت شیمی‌درمانی و قرارگرفتن در سراشیبی زندگی نیازمند چند سی‌سی خون نادری است که به گفته پزشکان ممکن است در میان صدها هزار نفر، یک انسان دارای این نوع خون باشد.

ادامه مطلب ...