گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

پیامهای تبریک مجیدی و پرستویی به فرهادی


مجید مجیدی در پیامی خطاب به اصغر فرهادی دریافت جایزه‌ گلدن ‌گلوب را تبریک گفت.

این کارگردان سینمای ایران در متن این پیام خطاب به کارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین» که در اختیار ایسنا گذاشته آورده است:

«خبر مسرت‌بخش دریافت جایزه "گلدن گلوب" را به جنابعالی و هنرمندان فیلم "جدایی نادر از سیمین" و جامعه محترم سینمای ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سینمای نوین و بالنده ایران که برخاسته از انقلاب شکوهمند اسلامی است در طول سی سال گذشته همواره توانسته پرچم کشورمان را در رفیع‌ترین قله‌های عرصه فرهنگ و هنر دنیا به اهتزاز درآورد و دل‌های دوست‌داران ایران عزیز را شاد کند.

امیدوارم دریافت این جایزه پیش‌درآمدی باشد برای کسب جایزه اسکار تا آن جایزه نیز به جمع جوایز بزرگ سینمای ایران افزوده گردد.

فرصت پیش آمده را عزیز بداریم و تلاش کنیم تا به‌دور از شائبه‌ها و مسائل حاشیه‌ای، برای اعتلای سینمای نجیب ایران بیش از پیش بکوشیم.


با احترام

مجید مجیدی»


همچنین پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در گلدن گلوب تبریک گفت.

در متن پیام تبریک این بازیگر آمده است: «هنرمند ارزشمند سینمای ایران آقای اصغر فرهادی عزیز یک سال است که شاهد موفقیت‌های پی در پی فیلم «جدایی نادر از سیمین» چه در داخل و چه در عرصه‌های بین‌المللی هستم، تا اینکه با گرفتن جایزه گلدن گلوب اشک شوق و غرور در چشمانم جاری شد و به عنوان یک ایرانی به خود بالیدم.

درود بر شما و یارانتان که افتخارآفرین بودید و پرچم فرهنگی ایران را به اهتزاز درآوردید. آرزو می‌کنم در مراسم اسکار نیز بر روی صحنه خوش بدرخشید و باز هم پیام صلح‌طلبی ایران و ایرانی را به تمام جهان برسانید.»



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد