گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

چگونه از اصل بودن گوشی تلفن همراه مطمئن شویم


ابتدا کد #۰۶#* (به ترتیب = ستاره مربع صفر شش مربع ) را وارد کنید

ادامه مطلب ...

هوگو چاوز فقط برای دو سال دیگر زنده است


پزشک ونزوئلایی که مدعی شده است هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا به علت سرطان تنها تا دو سال دیگر زنده خواهد بود، "مجبور به فرار از این کشور شد".

ادامه مطلب ...

جسد قذافی کالبد شکافی می شود


یک مقام پزشکی قانونی لیبی می گوید که جسد معمر قذافی، رهبر سابق لیبی، پیش از دفن کالبد شکافی می شود.

ادامه مطلب ...

«مهناز افشار» هم خواننده شد!


موج گرایش هنرمندان عرصه سینما به سمت موسیقی ادامه دارد و از قرار معلوم محبوبیت و گستردگی مخاطب دنیای موسیقی، ولع حضور هنرمندان عرصه سینما در این وادی را بیش از پیش افزایش داده است.

ادامه مطلب ...

قدیمی‌ترین آواز ضبط شده تاریخ شنیده شد


محققان آزمایشگاه ملی لاورنس برکلی کالیفرنیا توانسته‌اند قدیمی‌ترین صدای ضبط‌ شده جهان توسط توماس ادیسون را که برای کار گذاشتن بر روی یک عروسک سخنگو به وجود آمده بود، احیا کنند.

ادامه مطلب ...

مصرف قلیان از سیگار خطرناک تر است


مسئول دبیرخانه کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطلب اظهار داشت: برخلاف بسیاری از عقاید و باورهای سنتی، دود منتشره از قلیان حاوی مقادیر بیشماری مواد سمی است که به عنوان عوامل اصلی بروز سرطان ریه، بیماری های قلبی عروقی و سایر بیماری ها شناخته شده اند.

ادامه مطلب ...

ممنوعیت مصاحبه با مردان برای مجری زن سیما


یکی از مجریان زن برنامه های صدا و سیما، از گفت و گو با مردان منع شد. این مجری دیگر اجازه ندارد در برنامه های خود با مهمانان مرد گفت و گو کند و فقط می تواند با زنان گفت و گو داشته باشد.

ادامه مطلب ...

نگهداری ترشی در این ظروف خطرناک است


جام جم آنلاین: ترشی‌ها باید در ظروف شیشه‌ای نگهداری شوند و قرار دادن آنها در ظروف فلزی به علت واکنش بین ماده اسیدی سرکه و ظرف باعث ایجاد مواد مضر و خطرناک برای بدن می‌شود.

ادامه مطلب ...