گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

"مصاحبه پیش از اعدام" پربیننده ترین برنامه تلویزیونی چین


هر هفته میلیون ها نفر در استان هنان در چین پای تلویزیون می نشینند تا برنامه مصاحبه با محکومان به اعدام را تماشا کنند. این برنامه شامل گفتگویی است با فرد محکوم، پیش از اجرای حکم اعدام.

ادامه مطلب ...

کشف فسیل انسان هایی متفاوت در چین


بقایای آنچه ممکن است گونه ناشناخته ای از نژاد انسانی باشد، در جنوب چین کشف شده است. قدمت استخوان ها که دست کم به پنج نفر مربوط است به ۱۱هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ سال پیش برمی گردد.

ادامه مطلب ...

تدارک جشنی بزرگ برای اصغر فرهادی


عده‌ای از اهالی رسانه به دنبال به راه انداختن جشنی بزرگ برای اصغر فرهادی هستند.

ادامه مطلب ...

مرد زن نما، پسران عاشق‌پیشه را نقره‌ داغ می‌کرد


چند روز پیش فردی با حضور در دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران از دختری جوان به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد. شاکی به پلیس گفت: چندی پیش در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم.

ادامه مطلب ...

پیام شهاب حسینی به اصغر فرهادی


و تنها اوست یگانه خالق متعال


سلام اصغر عزیز، شاید بی مناسبت نباشد که به مثال عهد قدیم و سرداران رشیدی که افتخارات برای این سرزمین رقم زدند، تو را نیز فاتح بزرگ نامید و سردار تاریخ ساز پهنه فرهنگ و هنر این سرزمین.

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار


به یارو میگن امتحان رانندگی قبول شدی ؟

میگه معلوم نیست ماشینو زدم تو دیوار ، سروان رفته تو کما

منتظرم برگرده ببینم چی میشه !
ادامه مطلب ...

زنی که به جای سگ به اشتباه شوهرش را کشت!


پلیس ایالت می سی سی پی آمریکا اعلام کرد زنی که به منظور کشتن سگ بزرگی که باعث وحشت بچه هایش شده بود اقدام به تیراندازی به سمت این حیوان کرده بود به طور اتفاقی همسرش را از پای در آورد. به گفته شاهدان این سگ ناگهان به سمت کودکان این زن خیز برداشته و قصد حمله کردن به آنها را داشت. پدر خانواده سریعا بچه ها را به درون خانه می برد و سعی می کند سگ را از آنجا دور کند در همان لحظه نیز مادر بچه ها با برداشتن تفنگی دو بار به سمت سگ تیراندازی میکند که یکی از آنها به سگ اصابت و دیگری به سینه شوهرش برخورد می کند. پلیس مرگ این مرد 53 ساله را کاملا تصادفی اعلام کرده ولی اظهار داشت همسر او می بایست در دادگاه حاضر شود ولی احتمالا تبرئه می شود. پلیس همچنین صاحب سگ را به دادگاه فرا خوانده است.

بیماری عجیب در اثر لاغری شدید


این بیماری به دلیل ترس فرد از افزایش وزن ایجاد شده و فرد دچار لاغری مفرط می شود، ازخوردن غذا امتناع می کند و یا غذا را خورده اما عمدتا بر می گرداند.

ادامه مطلب ...