گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

پخش فیلم غیر اخلاقی هنگام مراسم ختم در مسجدی در تهران

اخیرا با ناشیگری مسوول صوتی تصویری سالن یک مسجد در شمال غرب تهران، هنگام برگزاری مراسم ختم یک خانم مسن، در اتفاقی شگفت حدود ده دقیقه فیلمی غیراخلاقی روی پرده سالن به نمایش درآمده است.

ادامه مطلب ...

دانلود تیتراژ پایانی سریال سه پنج دو




برای دانلود اینجا کلیک کنید.

منبع: IRTV.in

سه جوان عربستانی پدر را به دلیل تجاوز به خواهرشان کشتند


مقامات دپارتمان پلیس عربستان سعودی اعلام کردند که یک مرد 50 ساله به اتهام تجاوز به دخترش توسط 3 پسر جوانش به قتل رسید. به گزارش ایسنا، در گزارش پلیس منطقه «جازان» عربستان سعودی آمده است که این مرد 50 ساله به اتهام تجاوز به دخترش توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود، اما ماموران او را برای تحقیقات بعدی آزاد کردند. پسران این مرد هم پس از اطلاع یافتن از این موضوع او را به خانه راه نداده و پس از آن وی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند که وی به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت. براساس گزارش پایگاه خبری عرب‌نیوز، سه پسر این مرد 50 ساله او را با چماق به شدت کتک زده و اعلام کردند که وی خواهرشان را مورد تجاوز قرار داده اما پلیس او را مورد بازجویی قرار نداده است.



منبع: خبرآنلاین

 

از مد افتادن ازدواج در فیلیپین


برای بسیاری در فیلیپین ازدواج جذابیت خود را از دست داده و هر روز تعداد بیشتری از زوجها زندگی مشترک خود را بدون ازدواج شروع می کنند.



ادامه مطلب ...

زنان چینی یاد می گیرند چگونه یک میلیاردر را تور کنند



دوست دارید با یک مرد پولدار ازدواج کنید؟ پس مرکز آموزش اخلاقی زنان در پکن Beijing Moral Education Center for Women، برای شما ساخته شده است.

ادامه مطلب ...

لوکس ترین هتل طبیعت در جهان

هتل کوه Hade واقع در جزیره سنت لوسیا St. Lucia در کارائیب که توسط Nick Troubetzkoy طراحی شده را می توان لوکس ترین هتل طبیعت در جهان دانست. در ادامه تصاویری از این هتل زیبا را مشاهده می کنید.




ادامه مطلب ...