گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

عکاسی ماکرو


عکاسی ماکرو هنری است که در آن با گرفتن تصاویر کلوزآپ می توان جزئیاتی را که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، ثبت نمود. این جزئیات باعث می شود که تصاویر گرفته شده بی نهایت زیبا و جذاب شوند. در عکاسی ماکرو نیاز به لنز ویژه ای داریم که برای تمرکز بر روی یک منطقه کوچک طراحی شده است. عکاسی ماکرو جهان بسیار متفاوتی را به ما نشان می دهد که پر از جزئیاتی است که معمولا متوجه آنها نمی شویم. در ادامه می توانید مجموعه ای از عکسهای ماکرو را مشاهده نموده و از تماشای آنها لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

خواص فلفل سیاه


فلفل سیاه خیلی بیشتر از آنچه که اکثر مردم تصور می‌کنند برای بدن خاصیت دارد و مفید است.

ادامه مطلب ...

اجبار سربازان آمریکایی به نوشیدن خون و دل و روده مار


نوشیدن خون مار کبری و بریدن سر مرغ از جمله بخش‌های عملیات آموزش نظامی نیروهای آمریکایی در مانور نظامی چند ملیتی تحت رهبری آمریکا در تایلند است.

ادامه مطلب ...

کشوری که پولهایش را آتش می زند!


دولت مجارستان با آتش‌زدن پول‌های بازیافتی، گرما را به خانه‌های مردم می‌آورد.

ادامه مطلب ...

راز صحبت کردن گیاهان


دانشمندان دانشگاه اکستر انگلیس نظریه‌ای مبنی بر چگونگی صحبت کردن گیاهان با یکدیگر اعلام کردند.

ادامه مطلب ...

پربیننده ترین عکس دنیا


به گزارش عکسانه، روزی که چاک اورییر (Chuck O'Rear) در حال رانندگی برای ملاقات دوستش بود نمی‌دانست عکسی  که در این مسیر از یک تاکستان میگیرد مشهورترین و به نوعی پربیننده ترین عکس دنیا خواهد شد. شاید بسیاری از افراد از کنار چنیین منظره ای بگذرند و هیچ واکنشی نشان ندهند.

ادامه مطلب ...

حیایی در نقش خواننده زیر زمینی


خبر آنلاین: امین حیایی بازیگر سینمای ایران امسال با فیلم سینمایی «خود زنی» در سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. او در این فیلم یکی از نقش‌های مکمل را ایفاء می‌کند.