گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

آشتی زن و مرد پس از 20 بار درخواست طلاق


فارس نوشت:
زن و مردی با مراجعه به دادگاه خانواده در بیستمین پرونده طلاق خود، از درخواست جدایی منصرف شده و آشتی کردند.

زنی 38 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) برای بیستمین بار، دادخواست جدایی خود را به فریبرز مردانی، رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.
این زن در مقابل قاضی با بیان اینکه از دست کارهای شوهرم خسته شدم و طلاق می‌خواهم، گفت: شوهرم بسیار خسیس بوده و دائم از کارهای من ایراد می‌گیرد. می‌خواهم با گرفتن مهریه و طلاق به راحتی به زندگی‌ام ادامه دهم، چرا که شوهرم با وجود این شرایط، زندگی را برایم سخت کرده است.
مرد 45 ساله در حضور رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده بیان کرد: حدود 15 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و ما نتوانستیم با یکدیگر در خصوص اخلاقمان کنار بیاییم.
زن با اشاره به اینکه دارای دو فرزند هستیم، ادامه داد: شوهرم سوء اخلاق دارد و بسیار عصبی است و باید از او جدا شوم.
مرد خطاب به زن گفت: همسرم با چنین حرف‌هایی مرا عصبی می‌کند؛ من نیز حاضر به جدایی هستم ولی اگر او از درخواستش کنار بیاید، من نیز حاضر به منصرف شدن هستم. به دلیل پرداخت مهریه هزار سکه‌ای همسرم تمام اموالم توقیف شده و این کار‌های او مرا عصبی کرده است.
با اصرار و صحبت‌های قاضی مردانی بعد از 20 پرونده در خصوص طلاق و در نهایت با گذشت چند دقیقه، زن و مرد از درخواست خود منصرف شدند و اظهار کردند که ما تا حالا با یکدیگر لجبازی می‌کردیم. 

همچنین رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده، این پرونده را در خصوص طلاق و مهریه مختومه اعلام کرد و مهریه‌ای از سوی مرد به زن نیز داده نشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد