گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

ناامن ترین سواحل دنیا


برخی سواحل زیباییهای طبیعی زیادی دارند، ولی برای بازدیدکنندگان بسیار خطرناک هستند. تمام سواحلی که در اینجا نام برده ایم، سواحل خطرناکی هستند که سفر به آنها در واقع نوعی خودکشی به شمار می آید. اگر قصد سفر به این سواحل را دارید، باید مراقب حیوانات وحشی ساکن در آنها باشید و تمام دستور العملهای مربوطه را رعایت کنید.

Kilauea

این ساحل که در جزیره هاوایی واقع شده، خطرناک ترین ساحل جهان می باشد که دلیل آن خروج گدازه ها به داخل اقیانوس از سال 1983 است. از دلایل دیگر خطرناک بودن این ساحل، حمله کوسه های بزرگ به انسان است. بنابراین زمانیکه به این جزیره سفر می کنید باید بسیار مراقب باشید.

ناامن ترین سواحل دنیا


جزیره فریزر (استرالیا)

اگر به این ساحل سفر می کنید باید تمام تابلوها و دستورالعملهای داده شده بر روی آنها را جدی بگیرید. زیرا خطرناکترین و کشنده ترین حیوانات مانند کوسه، کروکودیل،‌ عروس دریایی و خطرناکترین عنکبوتها در ساحل در انتظار شما هستند. این حیوانات معمولا به انسان حمله می کنند. پس فقط از بیرون به ساحل نگاه کنید و سعی نکنید در آب شنا کنید زیرا در غیر این صورت جان خود را از دست می دهید.

ناامن ترین سواحل دنیا


Volusia County  (ایالت فلوریدا)

از سال 1882 تا کنون، در این ساحل 235 بار حمله کوسه به انسان گزارش شده است. در فلوریدا، 71 نفر به دلیل رعد و برق جان خود را از دست داده اند. بنابراین تاریخ این ساحل، تاریخ مرگباری است.

ناامن ترین سواحل دنیا


Praia de Boa Viegem  (برزیل)

این ساحل، ساحل بسیار مشهوری است که توسط دولت، منطقه آزاد کوسه اعلام شد. اما تعداد دفعات حمله کوسه از سال 1992 تا کنون تنها 50 بار بوده است. تخریب اکوسیستم ساحلی این منطقه،‌ به دلیل قایقهای ماهیگیری است که در نزدیکی ساحل با تورهای ماهیگیری، به صید ماهی می پردازند.


ناامن ترین سواحل دنیا


ساحل Chowpatty (هند)

این منطقه بسیار آلوده است. مردن بمبئی تمام فاضلاب شهر را به این محل می ریزند. به دلیل وجود فاضلاب و حشرات مضر، در این آب نمی توان شنا کرد. این مسئله برای گردشگران و جانوران آبی مشکلاتی را ایجاد کرده است. این آلودگی باعث بیماریهای گوناگون و خطرناکی شده است.

ناامن ترین سواحل دنیا


مثلث سرخ (کالیفرنیا)

این منطقه در شمال کالیفرنیا واقع شده است. در اینجا حیوانات بزرگی مانند کوسه، خوک آبی، و خوک دریایی که برای انسان خطرناک هستند، زندگی می کنند.

ناامن ترین سواحل دنیا


Staithes  (بریتانیا)

این ساحل یکی از سواحل بسیار آلوده بریتانیاست. فاضلاب تمام شهر به این ساحل ریخته می شود. آلودگی آب زندگی جانوران آبی را به خطر انداخته است. به دلیل بوی بد آب نمی توان بیش از چند ثانیه در این ساحل ماند.

ناامن ترین سواحل دنیا


Playa Zipolite  (مکزیک)

امواج بزرگ همه چیز را در این ساحل نابود می کنند. مدیریت ساحل تیمهای نجاتی را برای حفاظت گردشگران سازماندهی کرده است، ولی با این حال این مکان، محل خطرناکی برای بازدیدکنندگان است.

ناامن ترین سواحل دنیا





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد