گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

گوناگون

مطالب متنوع و خواندنی

درختانی که شبها جیغ می کشند!!!


به گزارش مشرق به نقل از قدس‌آنلاین، در این روستا که در جنوب شهر مشهد و در فاصله 8 کیلومتری از این شهر واقع شده، مدتی است شب هنگام صدایی عجیب و وحشت اور از درختان به گوش می‌رسد که تا کنون سابقه نداشته است.


بنا بر این گزارش صدای شبیه صوت یا جیغ که از درختان این منطقه توریستی به محض تاریک شدن هوا به گوش می‌رسد باعث شده تا گردشگران از این منطقه که ابتدای جاده روستای سربرج است، فراری شوند.

این منطقه توریستی در جاده ای که از جنوب مشهد به سمت کوههای بینالود و مشخصا روستای دیدنی مغان و غار ان منتهی میشود، واقع شده که به کوههای خلج در مشهد شهرت دارد.

برخی از ساکنان ان منطقه این صدا های وحشت اور را از ملخهایی میدانند که به این منطقه هجوم اورده و شبها به درختان پناه میبرند، برخی نیز عواملی ناشناخته از جمله تغییرات آب و هوایی را دلیل بوجود امدن این صداها عنوان میکنند.



این منطقه که در دره رودخانه ای واقع شده که یکی از سرچشمه های سد طرق میباشد، هرساله در این فصل خشک میشد، اما امسال همچنان دارای اب میباشد وهمین امر باعث جلب مردم وبه تبع ان ترس انها از این پدیده شگفت انگیز شده است.

صداهایی که از درختان این منطقه به گوش میرسد هیچ شباهتی به صدای جیر جیرک نداشته و صدای باد نیز نمیباشد، چزا که خبرنگار ما در شرایطی این صداها را شنید که حتی برگ یک درخت هم به دلیل باد تکان نمی خورد.

درعین حال هیچ پدیده ای غیر طبیعی نیز در منطقه به چشم نمی خورد اما در لابه لای درختان و همچنین علفزارهای اطراف ان میشد هجوم ملخها را مشاهده کرد.

خبرنگار ما تصاویری نیز از این منطقه توریستی تهیه کرده که اکنون دیگر شبها حتی برای کسانی که از جاده منتهی به ان عبور می کنند هول انگیز شده است.



نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

به نظر من همچین چیزی اصلا وجود نداره

ali جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

با حال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد